fredag 10 juni 2011

Älg på besök.

Nästan varje dag tycker jag mig ana att jag fått en ny häst i hagen på andra sidan vägen, men det är bara "min" älg. Oftast ses han strosa nere bland björkarna och betar lugnt i det höga gräset. Hästarna lyfter inte längre på huvudet när han kommer. Det är vacker med så stora vilda djur i ens närhet.


Nu är sista skolavslutningen avklarad och strax bär det av. Först ska jag hälsa på Cimon´ och sen ska jag möta Therese i Jönköping för vidare färd mot Motala. Imorgon vid den här tiden sitter vi på cyklarna på väg dom 10 milen.

Ha en underbar fredag!

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Undrar om det är åringarna som är bortstötta redan. Det är fullt med älgar på vift.
    Lycka till!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Wir lieben diese Tiere und das ist für uns die Vorstellung von Schweden !!!
    Schönes Foto!

    LG Katrin

    SvaraRadera