lördag 11 juni 2011

Resultat Vätternrundan.

Så var man då hemma igen. Betydligt ömmare i rumpan och stelare i lårmusklerna än när man for, men betydligt mer nöjd och förvånad över sin kropp. 10 mil avklarade på tiden 4:20 och i den tiden ingår 3 depåstopp samt ett extra. Dessa borde tagit minst 20 minuter så cyklingen tog nog 4 timmar. Alltså 25km i timmen. Med min Biltemacykel med rakt styre. Jag är nöjd!!!


Jag vill även passa på att säga att det är en kraftig lögn att alla är leende och glada som är med. Samma sa man inför vasaloppet men det stämde inte där heller. Folk böjer ner huvudena, fokuserar och biter i. Visst finns det dom som cyklar i par och pratar sig igenom loppet. Men allt fler pustar och stönar och biter ihop. Nu tror jag att jag har gjort det här för sista gången. Ska jag göra det igen får det antingen bli en ny distans eller en riktig cykel och i så fall träning! Så känns det nu i alla fall.

Tyvärr så har jag inga bilder ifrån loppet eller någon placering än att visa er. Får se om och när detta går att hitta på nätet. Strax ska jag gå och lägga mig och sova på mage!

Tack alla ni som stöttat och hejat på mig. Ni är bäst!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar