söndag 19 juni 2011

Söndag kväll...

... och sliten. Allt som har hänt plus en envis förkylning gör att formtoppen inte riktigt vill infinna sig. Jag är trött! Ska avsluta kvällen med lite arbete som kräver noll i tankekapacitet. Jag ska måla en vägg.


Tidigare under dan har jag målat klart en annan grej, nämligen denna stora tavla. Den mäter 25x62 och är betydligt större än tavlor jag brukar måla. Men jag har inte lyckats hitta någon passande ram till den. Ser ni någon eller vet var jag kan köpa så säg bara till. Jag vill ha riktigt glas och svart ram.

Tack alla ni som tittar in här och som skickar roliga mail och tips av alla de slag. Ni är underbara!

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Jag visade min man dina bilder igår och han gillade dem, tyckte de var kreativa och unika! :))

    SvaraRadera