fredag 20 april 2012

Reportaget i Hallands Nyheter


I gårdagens bilaga Villa och trädgård i Hallands Nyheter var så reportaget om gården med. Så för alla er som inte bor i Halland, eller ens i Sverige. På framsidan såg man mig i full fart med att såga och på bilden över syns hallen på övervåningen.


I tidningen var det sen två hela uppslag. På bilden till vänster ser ni det lilla sovrummet upp och på bilden över ser ni gården.


Nästa uppslag var fullt av bilder. Där är min nya hall, min loppishylla som jag målat om, vedspisen, jag som sågar och spikar, mina syltburkar i källaren och sist men inte minst mitt isskåp.


Jag vill passa på att lämna ett Stort tack till reportern och fotografen som var hur sköna som helst. Härligt med människor som älskar sitt jobb och som är duktiga på det dom gör.

Jag lägger här upp närbilder på texten i hopp om att ni ska kunna läsa det.



Och till alla er som skriver och ber om det, snart kommer det fler bilder ifrån Strömsåsen.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar