fredag 19 oktober 2012

Akvarellkurs - Gladkonst på Björneslätt.


Välkommen till en heldag med god mat, härliga människor och glada färger i massor. Ni får lära er grunderna i hur jag jobbar fram mina gladtavlor. Jag står för akvarellfärger, penslar, papper – ja allt ni behöver för att göra er egen Gladtavla. Självklart ramar vi in den så ni får med er en riktig tavla att antingen ge bort i julklapp eller behålla själv.
Önskar ni köpa med papper, färger och ramar hem för att skapa i lugn och ro så kommer det finnas till ett mycket bra pris.

Denna kurs kräver inga förkunskaper och ställer inga krav på er. Vi hjälps åt att plocka fram fantasin och dom klara glada färgerna för att få en dag full med skratt och härliga minnen. För vem vill ha Skriet, stormande hav eller gråtande barn på väggen? Nej tacka vet jag lite glada tavlor.


Vi träffas kl 10.00 på Björneslätt. Under dagen serveras det för och eftermiddagsfika samt en riktigt god middag. Vi håller på till kl 17.
Då vi inte kan vara hur många som helst så blir det ett begränsat antal platser. Först till kvar gäller och anmälan är bindande.
Pris för en heldag inkl allt är 900kr. Vill ni övernatta i anslutning till kursen så går det jättebra. 250kr för en natt inkl frukost.

Anmäl till mig på 0705-22247 eller birgittaryberg@hotmail.com

Varmt välkomna till Björneslätt.



Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar