torsdag 4 oktober 2012

Doppgaffel till praliner

Ingrid, som håller i pralinkurserna, har försökt hitta några bra doppgafflar till ett vettigt pris utan resultat. Därför tog jag fram en modell som hon godkände. Charmig luffarslöjd som funkar jättebra. För er som gick kursen förra gången då vi inte hade några, kan jag skicka till om ni är intresserade. Priset för en gaffel är 65kr och dom är gjorda i kirurgiskt stål dvs rostfritt.


Vi har fått återbud på en plats till helgens pralinkurs så är ni sugna är det bara att höra av er. Jag lovar er att ni inte kommer bli besvikna. Sen blir det troligen ingen pralinkurs förrän till våren igen.

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Toppen, sån måste jag/ vi ju ha:-)).2 till Hönö.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kristina i Varberg4 oktober 2012 kl. 20:54

    Vill absolut ha en jag med!!! För här ska tillverkas praliner
    i långa banor till JUL!!!!!

    Lycka till med nästa kurs!
    Ha det gott!

    SvaraRadera