torsdag 15 september 2011

Gamla verandadörrar 110cm breda sökes!

Ytterligare en dag med begravning. Hoppas att man aldrig vänjer sig vid detta för det betyder att man varit på för många. Ibland funderar jag på vad jag ska bli när jag blir stor och nu vet jag - gråterska! Jag skulle nog kunna gråta på vilken begravning som helst för att se andra ledsna är verkligen smittande. Men ute var det sol och en väldigt vacker dag så nu gäller det att njuta resten av dagen.

De dagar då det regnar för mycket för att snickra på ladan så grejar jag i grovingången. Jag är på jakt efter ett par gamla verandadörrar med bredden endast 110cm. Jag har tänkt att bygga mig en garderob. Har ni några att sälja eller byta med mig så säg till.


Så här ser dom andra dörrarna ut som jag har i hallen. Men dom  nya behöver inte riktigt gå i samma stil. Alla erbjudanden mottages tacksamt!

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar