lördag 19 mars 2011

Borta bra men hemma bäst....

Så var man hemma igen. Ifrån ett soligt Sälen till ett snöigt Mårdaklev. Hela 10cm nysnö ligger här. Jag som vill ha vår! Men det är ändå skönt att komma hem. Under semestern har man hunnit planera massor som ska göras här på gården så nu vill man bara sätta fart.
Måste passa på att förklara varför jag inte har bloggat. Jag glömde nämligen mitt mobila bredband när jag åkte så det var lite krångligt att få till det. Men nu är jag som sagt hemma igen. Kunde inte låta bli att köpa årets första penseér och påskliljor igår. Planterade dom i en gammal kopparkastrull och omgav blommorna med lite hö och grenar från lärkträd. Nu katten ska det bli vår!



Projekt 1 på listan: Riva ut grovingången!

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Det där på altanen var riktigt läckert!!!!!!!!!
    Lycka till med rivningen på annat ställe:-))

    kram

    SvaraRadera