fredag 25 mars 2011

Den vackraste stunden....

Kunde inte låta bli att göra en tavla av troligen ett av dom mest populära citaten just nu, nämligen Lars Winnerbäcks låttext, Den vackraste stunden i livet var den när du kom. Självklart är det en målad loppisram.


 Den ska hänga i min hall när den blir klar. Nu pratar jag om hallen till "fin" ingången. I morgon rivs panelen ner mot ytterväggen så ska den isoleras. Ja jag vet att jag är och river lite över allt.
Sen tror jag att jag passar på att måla hallen vit, eller kanske ljusgrå. Gör enkla tavlor likt den här med härliga citat eller låt barnen göra en huvudfoting i svart. Hur underbart kan det inte bli!

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Jättefin tavla! Kan man beställa en av dig?!

    SvaraRadera
  2. Hej. Vad kul att du tycker om tavlan. Visst kan jag göra en till dig. Skicka ett meddelande till mig på birgittaryberg@hotmail.com så går vi igenom detaljerna =)

    Kram Gittan

    SvaraRadera