onsdag 21 mars 2012

Morgondagens stjärnor


Idag har jag haft trevligt besök och fått hjälp med att fota hästarna. Som ni kommer märka växer unghästarna för fullt, det är lerigt i hagarna och vinterpälsen börjar sakta ge med sig. Som det ser ut i dagsläget så är She till salu. Sen kommer jag sälja någon mer unghäst, men jag vet inte än vilken. She är den enda som inte är min egen uppfödning, därför får hon flytta först. Men nu en presentation av dom alla.

Min första egna New Forest uppfödning är Viva la Diva (Jazz KL - Sörbys Lotus).



Min andra treåring är She (Gullabos Camus -  Sörbys Triumf)




Min tvååring heter Miss Li och är helsyster till Diva.



 Ettåringen, Jezzie Lee, även hon helsyster med dom andra två.




Treåringarna förbereds nu för fullt inför treårstest och premiering. Dom är idag c-ponnyer. Är ni intresserad av någon av dom så hör gärna av er 0705-222147

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar