lördag 3 mars 2012

Yihaaa

Passande nu när vårkänslor bubblar i kroppen är dessa färgglada "gladtavlor". Det här är den tavlan som jag berättade om här om dagen som jag målade parallellt med Morganhäst tavlan. Nu har den  blivit färdig. Jag är glad så länge den vakna delen av dygnet har en del mörka timmar så man med gott samvete kan sitta inne och måla. Sen när värmen och ljuset kommer får jag alltid dåligt samvete så fort jag går in. Men nu rullar beställningarna in och det gör mig väldigt varm om hjärtat att så många av er tycker om dessa tavlor.



Men denna tavlan är än så länge utan ägare. Alltid spännande att se vems väggar ens tavlor ska pryda.

Idag vänner ska jag på loppis... Hoppas få med några härliga fynd hem.

Njut nu av helgen alla ni där ute och tack än en gång för att ni följer mina projekt. 
Hoppas jag lyckas inspirera er lite med alla mina olika projekt.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar