tisdag 12 juni 2012

Blomsterflickor

Det är roligt att beställningarna på akvareller fortsätter att rulla in. Det har inte funnits mycket tid till målning på sista tiden när allt fokus har legat på flytt och renovering. Då är det extra roligt att bli lite tvingad till att sätta sig ner och måla. Jag har försökt ta några timmar på kvällarna till det för det går ju inte på ett nafs att få till en tavla precis. Nu är jag äntligen i hamn med ett par. Som jag tidigare har berättat så har jag flera målningar igång samtidigt när jag målar för när den ena torkar så målar jag på den andre.


Dessa två tavlor är utöver beställningarna och således till salu. Dom är 18x18cm och inramade. Priset är 300kr styck och dom kommer inom kort hänga på Konditori Kringlan i Älvsered. Är ni intresserad så är det bara att höra av er eller åka till bageriet och ta en fika.

Nej vänner, nu är det andra utmaningar som väntar.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar