torsdag 14 juni 2012

Mycket mer till loppisen

Begrav mig i en brun flyttlåda. Just nu känns det så. Herre gud så mycket saker det är att flytta. Att först köpa ett ställe fullt med saker och sen tömma killens hus och flytta saker från Björneslätt. Det tar energi och berget med bruna lådor bara växer. Det lär bli en stor loppis om detta håller i sig. Jag har en väldigt dålig egenskap och det är att jag har så svårt för att slänga gamla (som jag ser det) goa saker. Så vänner, jag hoppas att ni en dag förbarmar er över något. Här kommer lite fler bilder på saker som mycket troligt hamnar på loppisbordet.

Söta kryddburkar

Emaljerade kastruller, gamla kakformar i alla storlekar och glas i alla dess former.

Nu är det kväll vänner. Imorgon bitti fortsätter röjandet. Nu vill jag bli klar så jag kan renovera vidare!
Men det är underbart när det blir förändringar i livet. Bara att hänga på. Tjohoooo.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar