måndag 18 juni 2012

Dåligt med tips till er.

Som ni säkert har förstått så går tiden mest ut på att tömma hus, packa, packa upp, skura, slänga, elda och planera. Långt ifrån renovering av möbler, akvareller, renoveringar, hästträningar. Allt det som jag älskar att göra och som jag vill dela med mig av till er. Men håll ut. Snart är jag på banan igen och då ska jag dela med mig av små tips som har växt till sig huvudet medan jag kånkat på bruna kartonger.

Strukturen för loppisen börjar även ta form. Det blir massor av grejer och troligen en hel del möbler, allt från början 1900-tal (kanske även äldre) fram till idag. Så fort datum är fastställt lägger jag ut det här.

Här kommer ytterligare lite bilder på sådant som ni kan stöta på under loppisen.






Ha en underbar dag vänner.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Ska bli så kul med din loppis, ser fram emot det :)!

    SvaraRadera