tisdag 19 juni 2012

Plantera i gamla saker


 Som jag nämnt tusentals gånger, känns det som, så stod det kvar en massa saker på Strömsåsen. Vissa saker fastnade jag för direkt och fick idéer vad jag skulle ha dom till. Två av dessa var dessa glas och silver saker. Jag kallar dom för just saker då jag inte vet om det var till att servera mat på eller bara som prydnad. Nu är dom endast till prydnad. Murgröna, minirosor och hjärtan på tråd har jag planterat i dom. Ibland så måste man ju få vara lite kreativ även om flyttlådorna hopar sig utmed väggarna. Många gånger finns det saker i skåpen som är minst lika vackra att plantera i som traditionella krukor. Låt fantasin flöda!



Idag ska det bli sol vänner, äntligen. Kanske hinner jag även plantera någon ros ute i landet också.
Ha en riktigt underbar dag.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Synd att man har gett bort alla sina gafflar.....
    Så fina idéer du har.
    Kram mamma

    SvaraRadera