tisdag 10 januari 2012

Jag å Zlatan

Jobbet är nu i full gång och sakta försöker man ställa tillbaka dygnet. Allting här hemma känns som om det går på halvfart. Skulle varit iväg och löshoppat unghästarna idag men allt för taskigt väglag gjorde att jag inte ville chansa. Siktar på att ta mig till ridhuset med Japp imorgon istället.


Undertiden varvar jag med att skrapa verandadörrarna och läsa Marknadsföring. En härlig kombination. Det man läser kan man fundera på medans man skrapar. Om man inte väljer att lyssna på Zlatans bok under tiden. Den mina vänner är riktigt bra, även om man inte avgudar fotboll! Men trots Zlatans sällskap så börjar jag ärligt talat bli väldigt trött på att ha köket som byggarbetsplats.

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Som nästa projekt kan du bygga en snickarbod...så slipper du använda köket till det! :D

    SvaraRadera