tisdag 22 februari 2011

Dags att packa

Nu är det verkligen noll på renoveringsfronten. Nu är det träning och packning som gäller. Om två dagar åker jag. Jag var och simmade idag, 1250meter på 40 min. Ingen supertid precis men det kändes riktigt gott i kroppen. Längtar verkligen till helgens utmaning. Gör så gott jag kan för att få med det viktigaste. Vad behöver man för att åka skidor? Svaret är kamera, laptop, mobilt bredband, mat, mobiltelefon, laddare till pc, telefon och värmesulor. Vad är det för en värld vi lever i. Det man behöver för att åka skidor är ju just skidor, stavar, pjäxor och plåster =) Men det andra får allt följa med, för har man lovat att blogga så har man. Jag åker ihop med en kompis, som skulle åkt tjejvasan men som nu är skadad, som har lovat att bära mina saker, kamma mitt hår, diska och fota... I alla fall har hon lovat det sistnämnda. Så bilder borde det bli att visa här.


Nej nu måste jag packa vidare. Har just kommit hem efter att ha gjort en genomgång av bilen och fyllt oljor och bytt lampor och torkarblad. Tackar huvudsponsorn så mycket, du är guld värd! Imorgon ska jag till valla teamet och hämta mina skidor. Tur att det finns gott om hjälpsamma människor här annars hade jag fått tagit trätjära på dom gamla träskidorna som ligger på rännet.
Så nu blir det att packa å skriva en lång lista till min far som ska bo här i helgen. Man vill ju inte att han ska gå sysslolös här...

Ha det gott. 

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Ha ha kamma ditt hår och diska hmmmm ;) Ja ja vi får väl se hur det blir. Du får egen chaufför, lite lyx iaf :D
    Roligt kommer det att bli :D

    SvaraRadera