söndag 6 februari 2011

Mammas presenter

Nu har pappa varit här och ställt av bilen så vi har ätit lite gott och sen körde jag honom till bussen i Kinna. Busshållplatsen låg utanför sjukhuset så jag tyckte vi kunde ringa ambulansen i stället så kunde han bara säga när han kom till akuten att han mådde bättre och kunde ta bussen. Men självklar körde jag min älskade farsa till bussen. På hemvägen stannade jag i Älvsered och spelade tennis en timma. Insåg snabbt att jag är helt talanglös även i detta, men bra träning är det. Vasaloppet närmar ju sig å snön har smällt bort så det är bara att försöka röra sig på annat sätt.

Väl hemma fotade jag dom underbara presenter ifrån mamma som pappa hade med sig. Titta å njut. Hon är så duktig!




















Jag har världens bästa föräldrar.
Älskar er båda!

Kram

2 kommentarer:

  1. Det var så lite så.Hoppas du får användning av dem!
    Kram till goá dottern från mor

    SvaraRadera
  2. Det e inte så konstigt att du har mycket kreativitet i dig, det syns var du fått det ifrån :)

    SvaraRadera