lördag 19 februari 2011

Kall lördag morgon.


Det var fullmåne inatt. Då blir det oftast riktigt svinkallt när det är klart. Så även denna gång. - 14 visade termometern när jag var ute och fodrade i morse. Men det är en otroligt vacker morgon. Har redan varit och hämtat mina nyvallade skidor. Tack snälla Jörgen för hjälpen! Så skönt att fått tag i ett riktigt valla team =) Även huvudsponsor är nu ordnad. Fick igår av Bill skoskavsplåster, sport bh, torkarblad, spolarvätska och kattmat. Allt för att jag ska överleva nästa helg. Kattmaten och plåstren ryms ju i midjeväskan.



Har gjort några nya barnteckningar. Det poppar ständigt upp nya idéer i huvudet. Katten vet vad jag ska med dessa teckningar till, men som jag sagt tidigare så gör dom mig glad.

Njut av dagen!
Gittan

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dina teckningar är as coola !! Så mycket härliga färger, jag blir också glad när jag ser dem :)

    SvaraRadera
  2. Försök att få dom tryckta som vykort, eller skicka förslag till posten. De trycker ju upp frimärken och en del av dessa kommer från inskickade förslag. Dessa är ju betydligt snyggare än mycket som får pryda våra kuvert!
    Kram Maja

    SvaraRadera