söndag 27 februari 2011

Jag gjorde det!

Jag gjorde det, jag tog mig runt! Helt utan stil och på en inte allt för imponerande tid. Men jag gjorde det! Det var verkligen en upplevelse på mer än ett sätt. Kul att ha varit där och sett hela cirkusen och en skön känsla av att tagit sig runt. Det fanns nämligen nästan inga spår, vädret gick över på noll å det kom lite regn så det var väldigt bakhalt. Men egentligen finns det inga ursäkter. Jag var helt enkelt inte bättre. Men jag vågade anta utmaningen och genomförde det. Å katten vet om jag inte gör om det nästa år men då ska jag se till att lära mig åka skidor först.

 Laddar upp med pasta inför loppet.

I väntan på starten.

 Ute i skogen, någonstans i mitten av loppet.

Beviset på att jag kom i mål!

Tack snälla alla ni som messat, ringt, följt mig på nätet. Ni är underbara!

Kram Gittan

2 kommentarer: