lördag 19 februari 2011

Söt låda till drickflaskor

Var på loppis för någon vecka sedan och köpte en liten låda som någon gjort i slöjden. Den passade perfekt till 6 drickor. Jag slipade den och målade den men vit oljetäcklasyr. Sen funderade jag lite på vad som var passande att det skulle stå på. Njut av livets goda, tyckte jag passade. Valde enkel och tydlig stil. Jag skriver det på frihand, men tycker ni att det är svårt så skriv ut det i Word först och skriv av. Jag använde en vattenfast tunn penna att skriva med.




Tror att den här lilla lådan kommer göra sig fint på utebordet bland syrenerna till sommaren. Å vad jag längtar dit. Nu ska jag ta en långpromenad med kameran. Här är helt underbart ute och temperaturen håller så sakta på att stiga. Bara att njuta av livet. Jag är lycklig!

Kram

2 kommentarer:

  1. Våren kommer snart vi ska bara avverka en helg i Mora först !! Jätte fin låda den kommer göra sig jätte bra ute bland syrenerna...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna och sitter bland syrenerna.Titta gärna i min blogg och se vad jag sytt:-))))))))))))))
    Kram

    SvaraRadera