söndag 15 juli 2012

Gårdsauktion där tiden stått still

Jag hade gett mig själv loppis och anikförbud men igår var det gårdsauktion i den gamla lanthandeln i grannbyn, det gick inte att hålla sig. Jag lyckades först hålla emot men sen drog jag skakande av abstinens dit, två timmar försenad. Men oj så mycket saker. Vill ha!!! Men det är det ibland många andra som också vill. Jag fick i alla fall med mig en i mina ögon underbar låda. En stor en med tryck på. Det var bara jag som tyckte att den var underbar för det var bara jag som bjöd. Den andra lådan jag ville ha var det måååånga andra som också ville ha. Konstigt det där. Men denna häftiga blev min! Någon som vet vad det har varit i den?



Så nu har jag världens enda TVbänk av just en sådan här låda. Snacka om unik möbel. Jag fick med lite annat smått och gått såklart. Ska visa er en dag när jag vet var dom ska stå.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar