måndag 23 juli 2012

Hjälp mig namnge fölet.

Det var värst så svårt det var att välja namn i år. Det är en riktig liten goding den är fölungen, snygg, modig och självsäker. Lite kaxig faktiskt. Jag vill ha ett långt och fint namn som Viva la Diva (kallas Diva), jag tror ni förstår vad jag menar. Så nu vill jag ha er hjälp, alltså ett långt namn och ett smeknamn.


Jag har inget speciellt tema när det gäller namn. Jag har några riktigt bra förslag men jag vill inte skriva dom här och påverka er. Så kom igen gott folk, gå loss och låt fantasin flöda!

Kram Gittan

4 kommentarer:

  1. Joan of Arc...Nickname:The Maid of Orleans....

    SvaraRadera
  2. Hon ser såå fin ut!! Du skall inte sälja efter avvänjingen? ;)
    Meadow Reina kanske? Ängens drottning på spanska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meadow Reina var verkligen fint. Det är jättesvårt denna gången. Det liksom kommer inget namn. Fin blogg du har. Det är häftigt att renovera ruckel så håll utkik! =D

      Radera