tisdag 24 maj 2011

Byta grejer

Jag älskar att byta saker med andra. Om jag har något som jag inte använder eller tycker om, men någon annan skulle bli jätte glad för denna sak och ha något som jag i min tur vill ha så är det lycka för mig! Så varför inte byta. Jag har länge funderat på detta och är sugen på att testa.

Jag börjar med en tavla som jag just har målat. Den är 18x18cm. Någon som vill byta till sig den? Kom med alla möjliga förslag ni har. Gärna som inlägg, mail, sms eller ett telefonsamtal, om ni inte har vägarna förbi vill säga. Den saken som jag får i byte kommer jag lägga ut här under Byta grejer och alltså byta vidare (om jag inte blir hysteriskt kär i föremålet för då lägger jag ut något likvärdigt). Vad säger ni? Hänger ni på? Ok då kör vi!!!



Här är tavlan med både stöd för att stå och upphängningsögla. Vad har ni att byta med?
Ska bli riktigt roligt det här.

Kram Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar