torsdag 26 maj 2011

Utställning på Kringlan i Älvsered


Jag fick förfrågan om jag ville hänga upp några tavlor för beskådning och försäljning på bageri Kringlan i Älvsered. Självklart tackade jag ja! Det är en mysigt bageri inne i samhället med riktigt goda bakverk, helt utan E-nummer.



Jag var där för ett tag sen och ville beställa något gulligt att överraska med. Ett sånt underbart tårthjärtan dom gjorde. Den lär även ha smakat riktigt gott!


Det är inte bara mina tavlor som är konst där inne. Dom gör även super söta marsipanfigurer. Har ni missat dom så ta en extra titt nästa gång ni är där. Snacka om pricken över I på en tårta!

Så slink gärna in och titta på mina tavlor och köp något riktigt gott! Som jag tidigare skrivit så behöver även själen njutning! Ett tips är deras nyttiga hemmagjorda musli.


Kram Gittan

1 kommentar:

  1. jag håller med dig,,fikade de där häromdagen med min tös..mysigt..Kram

    SvaraRadera