fredag 13 maj 2011

Mina hästar

Gårdagens inlägg försvann konstigt nog. I morse fanns det här men sen var det borta. Jag har på begäran lovat att presentera mina hästar. Jag har fyra New Forestar hemma. Har svårt att se mig som någon stor uppfödare då endast tvål av dessa är min uppfödning. Det är Diva och Li. Men här kommer dom:

Keimos Lucinda
f- 97
Sörbys Lotus- Fredrikbergs Chopin
(på bilden tillsammans med Miss Li)

Viva la Diva
f -09
Jazz KL - Sörbys Lotus

She
f -09
Gullabos Camus - Sörbys Triumf

Miss Li
f -10
Jazz KL - Sörbys Lotus


Ni som är intresserade av avel får gärna säga vad ni tycker om dom. 
Vilken unghäst ser mest lovande ut?

Kram Gittan

1 kommentar:

  1. Dom är fina allihop, spec Lucinda måste ju jag säja då. Av unghästarna är nog Miss Li den som kommer att få högst poäng! :)

    SvaraRadera