måndag 30 maj 2011

Underbar liten soffa till hallen

På vägen hem från Hönö svängde vi in till IKEA. Jag skulle ha en skrivbordslampa till skrivbordet uppe. Inga impulsköp sa jag till mig själv när jag klev in genom dom stora portarna. Det sprack! När jag väl kom till barnavdelningen stod den där och skrek på mig. Den lilla barnsoffan i gammal stil, med öppningsbart lock och med spegel i samma stil som köket, som bara ville följa med mig hem. Jag har länge klurat på vad jag ska ha i hallen. Den måste vara liten och passa in i stil och framför allt så måste den gå att sitta på.



Så när jag väl såg denna lilla soffa var det bara att impulshandla å tänk att jag ångrar mig inte det minsta. Mammas fina kudde fick pryda soffan och det hela passade ju så bra till tapeten. Nu katten får hallen vara klar!

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Passar ju perfekt!
    Din mammas kudde är helt underbar
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Ibland är det bra med impulsköp, soffan är ju jättefin. Passar bra i din hall.

    Ha de/Ann-Louise

    SvaraRadera