måndag 16 maj 2011

Trädgårdskonst

Det var länge sedan jag skrev om Unic Art men nu är det dags igen. Flera rosentorn som vi kallar dom har tillverkats. Smide, rost, design- allt blir som ett smycke i trädgården. Själv har jag ett som humlen får klättra i. Jag älskar armeringsjärn då det blir mer liv i materialet.


 Dessa fyra är för tillfället till salu. Priset ligger på runt 2000kr. Ring Bill om ni är intresserade 0706346150, eller mig på 0705222147

Nu ska jag måla taket i hallen. Bestämde mig förut för att tapetsera ena väggen i hallen så jag var och beställde tapet på väg hem från jobbet förut.


Jag valde en tapet från Anno 1905, Boråstapeter, som heter Pigkammaren.Det är en reproduktion av en gammal tapet. Den intill pärlsponten tror jag blir kanon.

Ha nu en skön kväll vänner.

Kram Gittan

2 kommentarer:

  1. Fina saker..Tapeten helt i min smak så fint med det gamla..Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin tapet till pärlspånt.
    Tornen är häftiga, har kollat in dom förut.
    Kram elsamarianne

    SvaraRadera